Ny dag.

Igår var jag ledsen, idag tänker jag vara glad. Jag vill vara glad! Jag måste bara andas, ta det lungt och tro på mig själv så ska det bli bra. Måste sluta jaga upp mig för saker och ting, för i slutändan är det ändå inte värt det. Jag kanske förstår mer än vad jag egentligen tror? Håller tummarna för att provet går bra imorgon, vill verkligen klara det. Hoppas jag gör det. De extra (BRA!)pluggtimmarna idag kanske hjälper. Då kanske jag får anledning att fira imorgon.. :) Hoppashoppas. All möda måste vara värt det, hoppas jag.. :) Solen skiner idag iallafall, till skillnad från igår. It gives me hope. Om en kvart ska jag till skolan för lektion, lunch, lektion - slut! Sen hem to hit the books liksom. Hoppas alla får en fin dag, håll en extra tumme för mig!

Kommentarer
Postat av: maja

jag håller en tumme för dig, marie! :)

2010-10-21 @ 17:36:59
Postat av: Marie

MAJA; Tack, det känns jätteskönt :) håll den sisådär vid 10 15 imorgon hehe(:

2010-10-21 @ 22:23:09
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0