Trött!

Vaknade allt för tidigt idag, haha. Men med två brorsbarn i huset blir det lätt ganska livat, men det får gå. Kollade ni på idol igår kväll? Tycker som vanligt att Alice skulle ha åkt, gillar verkligen inte hennes röst... Men att Minnah åkte ut var väl okej egentligen, för hon var inte så jäkla bra egentligen. Bäst var ju solklart Jay, så jävla grym! Hoppas han vinner. :) Fast jag tror nog det kommer stå mellan Elin och Olle i finalen... vet inte varför men det är bara en magkänsla som jag har. Idag måste jag verkligen plugga även fast jag inte orkar... Menmen! Jag är superhungrig men vet inte om jag orkar vänta typ en timme på att mamma ska kirra pannkakor till barnen, för isåfall får ju jag också... och jag ääälskaaar paaannkaaakooor. Men vi får se, jag kanske gör lite plättar åt mig själv istället. :) Lite halvt meningslöst inlägg som vanligt, men det bjussar jag på. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0