Usch!

Haha, kom nyss på vilken jäkla fuldag jag har idag! Ser ut som ett riktigt drägg, alternativt an old hoeboe. Inte okej, håret ser riktigt fucked up ut och resten av mig vettefan. Degkorv typ? Imorgon blir det att looking faboulus... Eller något. Tänkte engagera mig i "international suit up day" men folk säger att det inte räknas om jag inte har kostymbrallor. Men jag kan ju vara... halvengagerad? Eller? Typ skjorta, slips och kavaj? :D Det ser ju lite suitstyle ut åtminstone, men jag 4 c hur jag gör. Upp halv 8 imorgon, börjar 9 40 och slutar 16 30. Första fotolektionen då, helt sjukt att det inte blitt något så här långt in på terminen.. Ajjah. Juste, min lärare berömde min svampismössa idag!:D Vissa blir typ glada av den, har fått kommentarer om att den är söt förut. Ska nog fortsätta med den för att sprida glädje kanske..? ;) Have a nice evening, poopers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0