You are an apple.

Hur gör man för att flytta fokus? Tycker sånt är skitsvårt.. Så jävla mycket skola och skit just nu så det skulle vara awesome att kunna koncentrera sig på skiten, haha. Första året betygsmässigt var skitbra, andra året sådär (var fett med missnöjd :P) och de tredje året känns inget vidare än så länge. Hoppashoppas att det blir bättre. När jag kommer hem imorgon måste jag plugga STENHÅRT. Göra klart djurparksuppgiften och läsa massvis i D9 pärmen och kolla igenom lärarens powerpoints som verkar lite mer sammanfattande än den där paragrafkåta papperssamlingen. xP HEJA MIG!

Blev ingen Paradise Hotel för mig, jag och mamma var alldeles för fast i Biggest Loser, den senaste säsongen på 5an. Alla gick ner skitmycket men de var tvugna tillslut att splittra på tvillingarna.. De vägde exakt lika mycket (eller om det skiljde typ 1 pound) och gick ner exakt lika mycket. Fett synd ju. Verkar som om det är en ph-repris vid 23 så jag kanske kollar på den istället. We'll see, börjar ju bli rätt trött så jag kanske ligger och drömmer då. Lejter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0