Leeskiit!

Hej bloggo! Idag är jag superdupernervös för imorgon kl 10 börjar min upplärning på Pressbyrån Extra på Stockholm Centralstation...! Mitt första riktiga jobb så det är klart att det är lite pirrigt ju. Hoppas mina future kollegor är snälla och trevliga och att jag lär mig snabbt och blir duktig på det jag ska göra. Blir nog en riktigt bra erfarenhet så det gäller att gå in med en positiv attityd!

Igårkväll var det full rulle här hemma. Bröderna, brorsans sambo och alla barnen var här och åt middag och umgicks. Riktigt mysigt var det! Nathalie sov över så idag har jag vart lite barnvakt till henne och Maximus. Inte alls svåra att ta hand om! De hittar på egna lekar tillsammans eller så behöver man bara ploppa in en speldisk i wii-spelet så är alla nöjda. De blev väl extra nöjda för de fick äta mina nybakta kanelbullar också, som btw blev aaasgoda. (:

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför imorgon. N E R V Ö S som sagt, men ni får hålla tummarna för mig. Och jag saknar min pojke mer och mer för varje dag som går och vi kanske inte kan träffas på jättelänge beroende på hur mitt schema ser ut... :( BUMMER.

Ha en fin kväll, pöss!


Haha trollfacecomics äger <3


Kommentarer
Postat av: Nadja

Waaaa hoppas det har gått bra!! :DDD



Hahaha han är så jävla skum.

2011-12-21 @ 08:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0