Filosoferarnatt.

Här sitter jag uppe. Ensam i vardagsrummet. Skönt och ensamt. Skönt att tycka om ensamheten ibland också. Snart är det alla hjärtans dag. Ett jippo som görs till värsta grejen och man ska köpa pluttiga nallar. Det absolut bästa med den dagen är att det faktiskt uppmuntras att käka geléhjärtan. Hör man att jag är sockerberoende? Tror'et faktiskt, haha. Alltså om folk bara skulle veta vissa saker om mig skulle de nog bli ganska förvånade. Kul att även jag har lite saker som ingen vet om. Tror alla människor behöver det.

AAAAAANYWAYS, passar på att lyssna på grym musik när man ändå är vaken. Kvällens favoriter:

* Kingston town - UB40 (helt sjukt bajsgrym reggaedänga, länkar den imorgon)
* Bridge over troubled water - Simon and Garfunkel (vad kan man säga? grymmaste grabbarna i stan)
* In and out of love - Några konstiga namn (gammal och konstigt bra typ.. ^^)
* Nothing else matters - Metallica (kommentar är överflödig här)
* In the ghetto - Elvis Presley (helt tokbra låt, måste lyssna på den på momango!)

Nödvändigt inlägg? Troligen inte men varför inte sprida lite kärlek till omvärlden? PUSS FINA ÄLSKLINGAR, NI ÄR ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0