Helgen equals slut.

Nu är helgen ut, jag blir deprimerad. Orkar inte med en dum vecka med två dumma prov och en dum inlämning (som inte kan räkna med att bli inlämnad) samt en PBO (eller vad var det??) uppgift som jag känner mig allmänt oinformerad och ointresserad av.. Så vi får väl se hur det blir med den.

Jag vill ha en isländsk fårhund. De är jättesöta. Eller en eurasier. Också jättesöta. Eller en valpis från min mosters hund, om Jenna nu låtit sig charmas av sin sambo. ELLER så vill jag ha en schäfer. Oh. Eller en rottweiler. Många fina hundar det finns alltså.

Nu ska jag göra ett par klämchecka flätor om jag hittar några toffsar, hämta något att dricka och fortsätta kolla på "Wallander - Tjuven" med min papi. LEJTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0