Kväller.

Hej! Haft en bra dag? Min dag började med en inställd lektion.. Kul, typiskt min skola! Men då kunde min projektarbetsgrupp komma lite längre på projektarbetet iallafall, så man kunde iallafall hålla sig sysselsatt. Men vi hade bara en lektion den här dagen då, suck.

Imorgon är jag ledig från dagens enda lektion vilket känns nice som fan! Ska börja dagen med en lång promenad med mami, Johan och Joline. Hoppas det blir fint väder! Tidigt på eftermiddagen ska jag gymma med Pipan och Emma. Najz. Justja, igår efter jag och Pipan var klara på gymmet tog vi en 20 minutare på solariet. Så jäkla skönt och avslappnande! Måste göras snart igen känner jag.

Nu ska jag fortsätta kolla på Scrubs och kanske sova. Är trött som en övermogen banan. :) GODNATT!


Charmknutten herself. Påminn mig om att föra över fler bilder till el ordenador. Buenos noches! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0