Söndag!

YO! Zup? Med mig är det rätt chill. Sitter och käkar limpsmörgås med salami, tomat, salt och peppar och dricker passion/apelsinjuice - YUM! Så jäkla gott. Om trekvart ska jag dra till gymmet med Pipan, blev ingen träning i torsdags som det brukar vara så det är inte mer än rätt att gå idag. Men jag känner mig grymt taggad idag! Familjen kommer vara borta när jag kommer hem för de ska hem till mormor med släkten och prata. Känner mig inte riktigt bekväm att göra det nu och dessutom hade jag faktiskt bestämt att träna. Skönt att ha huset själv några timmar också!

Aja, det var väl inte så mycket mer jag hade att säga. Kanske hörs sen!


Från en promenad när vi matade änderna förra lördagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0