Wii.

Bra saker med mig idag:

TRÄNINGEN!
1 h promenad med mor, bror och bebis direkt när jag vaknade. Gymmet: 20 min på spinningcykel, 15 min (2 km) på roddmaskin, 3x10 liggande bencurl, 3x10 sittande bencurl, 3x10 benpress, 3x10 bröstpress, 3x10 armgrejsmojsmaskin, 3x10 sittande roddmaskin, 8x20 crunches (blandat sidan och vanliga), 3x20 rygglyft och avslutningsvis ytterligare 15 min (2 km) på roddmaskin. KÄNDE MIG JÄTTEDUKTIG IDAG.

DINNER! Gjorde asgod middag idag och kände mig stolt. Texmexsoppa gjord på köttfärs, hackad lök, salt, peppar, tacomix, vatten, vita bönor i tomatsås, bladspenat, strimlad persilja och paprika. God som satan!!

KOLLAT JOBB! Hittade inget attraktivt men några vuxenpoäng tjänar jag in där tycker jag. Men snart kommer platsannonser upp på skansens hemsida och då är jag och söker på dirren!

(Sen kan vi ignorera att jag var redlöst onyttig på lunchen idag. Dagens kaloriranson gick åt där. Men man måste få leva lite ibland också. Jag kan vara nyttig imorgon! Bortsett från en ev. cola.)

Nu ska jag plugga lite djursjukvård inför det praktiska provet imorgon. Hoppas jag att jag orkar. Ett par minuter iallafall. PEACE OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0