Bounci-bounci, bounci-bounci!

Hej! Jag har haft en sådan himla blogglust ikväll, tro't eller ej. Men jag har ju å andra sidan inte ett skvatt att skriva om, vilket säkerligen märks om man bläddrar till lite på le blog. Efter jag var och handlade med päronen (cha, det är jag som är Inge Liv!) så bar det av till Mic där vi + Pipan bakade morotskaka som blev jättegod! Anna kom och hjälpte till att äta sen också. ;)


I övrigt... Hm, ja jag har tråkigt. Vet att jag borde plugga men jag varken orkar eller vill. Måste försöka ta ett par timmar åt det innan skolan börjar för att inte behöva börja det hela med ny magkatarr liksom. Är i övrigt hemskt orolig för min Sigge som kanske är dålig. Han har fläckvis tappat päls på nedre delen av buken samt på knän och insidan av lår samt lite på svansen. Sökte upp detta på google och det kan vara typ grus i urinledaren eller något sånt. En veterinär hade svarat på en fråga om ett sådant fall och sagt att man ska hålla koll på att det inte blir värre bara, och gärna typ kolla om katten har problem att urinera. Så förhoppningsvis är det ingen fara med kattfan, men ska nog se till att någon ringer en veterinär just to make sure.


Imorgon vet jag inte vad som händer, men kanske bär det av till centrum eller så.. Jag ska ju bjuda Emma på en solning på drop-in solariet i centrum innan lovet är slut så vi får se om det kanske blir av imorgon. Annars får det väl bli av på fredag eller så. HERREGUD vad jag är ointressant! Märker det nu när jag skriver, oh my fudge liksom. xD Menmen.

 


Råkade börja sjunga på den här låten för någon dag sen, har typ haft den på hjärnan sedan dess! Suck. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0