Usch.

Tjaba. Har inte skrivit nu på ett tag men nu gör jag det, hejhej! I måndags fick jag reda på att jag får MVG i svenska b, kulkul. Så nu har jag MVG i alla språkämnen i gymnasiet, svenska a och b samt engelska a och b. :) På tisdagen fick jag reda på att jag fick MVG på genetik provet, vilket också kändes grymt. Hade bara ett fel!

Har även tränat 2 ggr. Tränade med Emma på måndagen och med Emma och Nadja på torsdagen, alltså igår. Känns alltid lika skönt att träna. :) På söndag ska jag och Emma även simma igen, som vi gjorde i lördags. Förhoppningsvis orkar vi med dryga 1000 meter igen som vi gjorde förra gången.

Både igår och idag har vi haft EXTREMT onödiga skoldagar. Igår visade det sig att man kom till skolan enbart för en föreläsning, och idag var det nada zero nothing!! På sällskapsdjurslektionen var det annat på g så då hade vi inte den, religionsläraren var sjuk och svenskan behöver man inte gå på. Så eftersom vi slutade tidigt igår träffade jag mamma i centrum. Vi åt god sallad på Lailah som är en turkisk meze lounge, sen så hjälpte jag henne att handla. Köpte även en skjortklänning, baseballjacka och en kjol på Gina Tricot. Summan av det hela blev 127 kronor (!!!). Najsbajs.

Idag åkte jag och Dani till stan när det visade sig att det inte var så mycket att hurra för i skolan. Vi kollade i affärer och käkade lunch på donken. Mysmys! :)

Förutom att simma den här helgen måste jag skriva klart en skoluppgift och imorgon ska jag och Nathalie antagligen gå ut och åka tefat. Kulkul. Ha en trevlig helg!


Jag och min fina lillin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0