Yoe!

Hejsan! Lugna dagar dessa sista på jullovet, skönt som fan. Idag var jag och simmade med Emma, 1025 meter hann vi med så vi var riktigt duktiga vill jag lova. Även en omgång i bubbelpoolen och en stund i mesbastun hanns med. Med tanke på all simning lär jag vara rätt mör imorgon, haha..


Till middag så hade mamma köpt mat från hamburgarprinsen till mig och brorsan. Såg verkligen ut som det var ett halvt kilo pommes nästan, helt sjukt! Hamburgaren var inte liten den heller, men sjukt god. Rå lök, stekt bacon, bbq sås... Yum! Nu behöver jag ju aldrig äta igen känns det som. Snart kommer Emma hit och då ska vi kolla på dumburken och äta popcorn! (hur ska det få plats?)


Ha en trevlig kväll!


Lilla Emma och lite Maja på nyår. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0