Rullar tummarna

Hej. Yours truly har gått och blivit sjuk. Lite sådär lagom halvkul. Ironin is to the roof för bara för det är jag tokigt festsugen och grejer. IIIIIIIIIRONI. Men egentligen hade jag väl inte orkat.

Så vad gör jag? Går in på fb och håller tummarna lite smått att jag ska ha en ny notification eller att det råkar ha gått en halvtimme sen senast jag spelade tetris battle och jag har tillräckligt med energi för en ny omgång. Kollar forum om det hänt något nytt. Lyssnar på samma låtar gång på gång. Smsar folk med förhoppning om svar. Spelar övriga töntspel som internet har att bjuda på. Dricker cola och snålar på det sista för idag. Hostar. Tycker synd om mig själv. Känner mig som ett barn. Det suger att vara sjuk.

PaTeTiSkT lIv kan man säga. Jag vill ha ett liv. Jag vill jobba och få rutiner och löner varje månad. Men helst av allt just nu vill jag inte vara ensam. Jag vill kolla på en bara rulle med mina kompisar och äta popcorn. Eller bara att någon av mina katter kommer så jag kan gosa sönder dem.

Ja, jag hoppas ni har liv. Ute och festar järnet eller sover för att ni ska jobba imorgon. Grattis på namnsdagen Emma!! :D Om du nu läser detta. Vilket du gör ibland. Puss!



Två favoriter ikväll; Cornelis Vreeswijk - Balladen om Fredrik Åkare och Cecilia Lind, Caspa & Rusko - Cockney Violin. Gammal svensk goding och ny (?) skön dubstep.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Marie! :D Vi får kolla på Aristocats sen!

2011-07-25 @ 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0