<3

Hej! Nyligen hemkommen från Linus i Eskilstuna. Vart där sen förra måndagen, så det blev lite längre än förra gången. Vi har mest myst men även festat en smula och så spelade vi biljard igår.

Förra torsdagen så firade vi 3 månader. Han var ute och gjorde lite ärenden och när han kom tillbaka hade han köpt 10 röda rosor, ask med choklad och en stor cola. Snacka om att jag blev rörd. Han tyckte jag förtjänade det. Jag är verkligen himla lyckligt lottad, världens finaste. Får massvis med kärlek och komplimanger och så har vi himla roligt tillsammans. Jag känner mig trygg med honom, precis som det ska kännas. Världens bästa älskling <3

När jag kom hem blev det kycklingspett, jordnötssås och paprika med balsamicovinäger, olivolja, salt och peppar (självklart kall cola med citron till). Så himla gott var det! Önskar nästan att jag hade mer, med den maten så verkar min magsäck få plats med huuur mycket som helst.

Nu är jag supertrött, tur det för imorgon ganska tidigt ska jag och lite peeps svänga förbi Majas nya hus för att checka in det. Har ju inte vart där tidigare fast hon bott där i flera månader! Tror det vankas brunch också? Ska bli trevligt iallafall. Klockan två blir det basinfomöte på arbetsförmedlingen... Tror jag får ladda upp med några koffeintabletter, en liten fågel viskade i mitt öra att hon nästan somnade när hon var på ett...

Ha en fin kväll, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Aw vad gulligt! :D måste få träffa honom juuuuuu



Hur gick det på arbetsförmdelingen?! vi får ta och ses snart...!!!

2011-10-24 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0