Gotta get down on friday!

Heeeej bloggeeeeen! Waddap with you? Med mig är det bra, tror jag. Lite småförkyld fortfarande men det kan man ju i princip vara flera år i sträck. Speciellt nu när jag och Linus smittar varandra fram och tillbaka.

Idag har jag en intervju/möte angående ett hundvaktsjobb i Enskede. Det kommer ju inte vara bra betalt och med tanke på busskort kommer jag ju knappt tjäna någonting alls på det, så vi får se hur det blir med den saken. Vore kul dock med något att sysselsätta sig med på dagarna! Och jag mår illa. Jag kan väl inte vara nervös?

Igår kom jag hem från pojken min igen. Han har vart hemma hos mig förra helgen för att äta middag med familjen och sedan följde jag med honom hem igen och sov 3 nätter där. Mysigt som vanligt men saknar honom så fort jag åker. Jobbigt sånt där. När jag kom hem firade jag, päronen, Nathalie och Joline Johan hemma hos oss med lasagne och budapeststubbe. Yum! Sedan sökte jag fyra jobb så nu har jag 12 att redovisa för arbetsförmedlingen idag. Trodde jag skulle redovisa från och med idag, tydligen var det SISTA dagen idag!! Så måste se till att fixa det innan 22 när kundcenter stänger.

Hoppas ni får en fin dag! Puss.


Superseriösa Emma och jag för ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig Bild! ^^

2011-10-30 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0