HEJE!

Tjululu! Lägurt? Med mig är det helt ok, dock lite småförkyld men det är ju inte hela världen.

Igår var jag i stada med Dani, längesedan vi umgicks bara jag och hon som på den gamla goda tiden så det var kul såklart! Vi käkade jättegod asiatisk lunchbuffé på Mongolian Bar på kungsgatan, yummi. Dani triggade mig även att käka en tesked stark sörja som de har på bordet, såklart att jag gjorde det haha. Det blev väldigt starkt efter en stund och det brände i öronen och Dani var minst sagt road! Haha. Väl värt för att få 40 spänn (men jag hade säkert gjort det ändå).

På kvällen fick jag träffa Jubas underbart söta katt Humlan innan vi gick ut på en promenad i höstmörkret. Trevligt att få lite motion och samtidigt träffa Jubaba.

Idag har jag vart hemma och kollat jobb vilket ju var välbehövligt. Och på tal om jobb, Linus kompis som jobbar på K-rauta i Eskilstuna hade sagt att de behöver folk där, och hon är tydligen bra kompis med sin chef! Så Linus skickade CV och betyg till henne så hon skulle lämna det till chefen. Så ni (?) får hålla alla tummar och tår ni har för mig! I annat fall hålla tummarna för alla andra jobb som jag sökt.

Imorgon ska jag till mormor min och hälsa på med mamma och passa på att kika på om mosters dräktiga vovve Jenna har blivit nå tjock. :D

Ha det bäst, PUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0