Finaste tyyyp


And if you ask me to, daddy's gonna buy you a mockingbird
Imma give you the world
Imma buy a diamond ring for you
Imma sing for you
I'll do anything for you to see you smile

Inte vart så mycket bloggande idag, skrev jag ens igår? Nåväääl. Allt ä' som dä' ä'! Igår hade iallafall teatergruppen Ung Utan Pung som jag gick på när jag var tonåringskotte en återträff i de gamla kära lokalerna i Rågsved. Jättegod mat och jättekul att träffa massa gammalt folk som man träffade på en hel del när man var där back in the days. Mysmys, jättevärt att jag bestämde mig för att gå på det verkligen.

Idag har jag sovit. Gjort kycklingtacos till mig och bror. Klippt gräsmattan. Kollat på tv. Spelat på datorn. Powerwalkat/joggat med pappsen. Ätit glass. Osv. Heeh..

God natt! Och om Emma läser det här; GLUTEN NACHT PÅ DIG! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi :)

2011-09-07 @ 20:32:55
Postat av: Emma

Taaack Marie :)

2011-09-07 @ 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0