GOD NATT OSV

Kväller, gott folk.

Fick precis en uppenbarelse om att jag behöver byta bloggportal. Hittade en ganska ny fräsig sådan som heter "blog by" typ.. Är ju inte många som bloggar där så vore naijz. Dessutom är det Peter Orrmyr (deltagare i big brother 2011) som verkar ha med just denna portal att göra, och han är ju rätt så frän faktiskt. Så det skulle vara skoj att börja om på ny kula där, för här har jag ingen inspiration (kan delvis bero på att jag inte kan fota for now). Ja, kul med förändringar helt enkelt. Kommer dock spara denna blogg med tanke på att det kan vara kul att kika på då och då. Se vad man höll på med som liten fjortis.

Anyways, där vill jag i så fall byta namn/alias eller what ever, ska man börja om ska man börja om ordentligt tycker jag. Någon med ett förslag? Ska fanemej se till att fixa en kamera då också, inte okej som det är nu. Sen älskar jag att minnas roliga dagar med bilder. Våren är ju här också, likaså sommaren. Och alla 20 års födelsedagar. Har redan missat att fota Pipans stora dag (ja när vi firade henne då), så vi ska se om jag hinner fixa en till nästa firande.. Aja, så är i alla fall fallet!

Säg till med tips. Om du läser dvs. Vilket du gör. Annars hade du inte kunnat sett detta. Nu är du fast. Mo. Ha. Ha. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0