Snart hemfääärd

Heji. Hur mås det?

Sitter hemma hos pojken och slöar. Har vart ensam en del idag. Först var han och prövade fiskelyckan med kusinen och nu käkar han hemma hos grannen sin. Fick följa med men kände inte riktigt fört och mår inte särskilt bra... Så jag får klara mig på nudelpåsen som åts vid elva tiden idag. Och min stora colaflaska såklart, man kanske inte har det så dumt ändå.

Imorgon åker vi hem till Stockholm! Anledningen till det är för att jag ska vara valpvakt till min mosters lilla söta Stella medan hon, hennes sambo samt mina päron ska på 2 dygnskryssning till Talinn mellan långfredagen till påskdags förmiddagen. Så pojken min följer med och gör mig sällskap och firar påsk med mig, trevligt att inte behöva spendera den själv. Imorgon ska jag även vara barnvakt åt Joline några timmar, ska bli mysigt. Har inte träffat den lilla jäntan på ett tag! :)

Hoppas ni får en fortsatt fin skärtorsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0