Oh noez, stomachilness!!!

HAJJ! Har precis vart ledig två dagar, idag har jag jobbat och nu två dagars ledighet igen, haha. Undrar om det ens blir någon lön? Nåval, blev ju förvisso 4 dagar denna vecka och så blir det väl 4 dagar nästa vecka också... OM jag inte smittas av magsjukan som mamma dragit med sig från timvikariejobbet på förskola... Har verkligen ingen lust att bli magsjuk nu. 1: Det är SJUKT JÄVLA JOBBIGT och 2: Vill inte vara borta från jobbet av diverse anledningar.

Eftersom mamma är sjuk och pappa ska på partaj ikväll så hänger jag med Emma. Först kinabuffé i centrum och sedan mellofestivalen hos henne! Blir nog skojj. Och eftesom pöjken min ska på hockey i stockholm ikväll med sina polerz kommer han och sover här sen eftersom han körde hit. Ska köpa massa vitpepparkorn (som tydligen ska hjälpa mot magsjuka) så vi slipper bli smittade. Hoppas det hjälper!

Är grymligt trött efter dagen!! Alltid jobbigt att gå upp kl 3 och idag var det dessutom stört mycket folk nästan hela dagen. Jesus christ superstar... Så nu får jag vila upp mig tills på tisdag. Sen blir jag ledig hela nästa helg! Jävla flyt. ;D

Hoppas ni får en trajvlig lördagseftermiddag/kväll, PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0