Tjaba tjena...

...HALLÅ! Hoppas allt är bra. Med mig är det inte bra, tyvärr. Har börjat få ryggsmärtor och tidigare hade jag ont i höfterna. För tillfället har det sistnämnda försvunnit, hoppas det håller sig på den vägen. Mot ryggsmärtan har mamma trollat fram ett sånt där brett ryggstöd som man fäster på magen med ett kardborrband, ganska bra faktiskt, stödjer en hel del. Önskar dock att det hjälpte lite mer men det kanske märks mer skillnad på jobbet imorgon då det vanligast känns mest.

Efter imorgon har jag HELG!! I hela 3 dagar till och med om jag läst schemat rätt, ska bli himla skönt vilket som. Får nog studera schemat lite mer noggrannt imorgon så jag vet säkert. Sen jobbar jag nästa helg... USCH! Men då blir det fett med ob och på fredagen får jag min första lön! Nice. Men det är nästa helg det, nu ska jag se fram emot kommande lediga helg. Vad ska göras då då? Ja, den som lever får se. Blir nog en hel del chill, får se om jag hittar någon att leka med.

Jag är sjukt trött, funderar på att gå till sängs tidigare än 8 idag faktiskt, haha. Men då kanske jag är någolunda utvilad imorgon? We'll see. Träffade min älskling senast i måndagskväll då han åkte hem, och jag saknar honom redan massvis. Längtar tills vi bor tillsammans..

Hoppas ni får det fint tills vi hörs igen, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-16 @ 18:30:46
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0