..?

Börjar det inte bli ganska lame att folk refererar glassen Ben & Jerry's som personer? "Här sitter jag och umgås med mina bästa vänner Ben och Jerry hihihihihihi!!!!" ... Och ja, man ser folk skriva det fortfarande. Jätteroligt, verkligen. Not. Det var inte ens kul första gången.

Inatt somnade jag 3, vaknade 8 gick upp 9 och traskade till gymmet. Kände mig duktig faktiskt! Så nu behöver jag inte ha dåligt samvete när jag åker till e-tuna. Där kan jag i och för sig också träna, så det kanske jag ska ta och göra. Annars kan man ju alltid köra powerwalks och styrkeövningar som går utan maskiner och redskap. Jag är fan sugen på en powerwalk nu. Känner att jag har en positiv dag idag, känns bra. Har haft allt för många dåliga dagar på siståne. Så man ska väl ta vara på de dagarna då det känns bra!

Hoppas ni har en bra dag i alla fall. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det märks på bloggen att du mår bättre! :D

2012-03-29 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0