hej ;D

Namn: Marie
Ålder: 19
Favoritsysslor: Baka, chompizar, gosa med djur, spela spel, gå på promenader, gymma, mysa, titta på tv, sitta vid datorn, fota (den som endå hade en kamera), leka med brorsbarn osv osv osv.
O-favoritsysslor: Städa är väl aldrig kul direkt. Gå till tandläkaren.
Klädstil: Tar på mig det jag känner för. Stör mig att jag inte har en klädstil och jag är sällan nöjd med det jag tar på mig.
Irriterar mig på: Folk som provocerar så uppenbart att det blir löjligt, när tandläkare pratar när man har käften full med händer och tandläkarprylar, folk som tror att köer går fortare för att de suckar och blir arga på kassörskan (been there..), riktiga idioter och på mig själv.
Favoritfilmer: Det mesta med Johnny Depp, mycket med Jim Carrey, Hot Chick (kan inte låta bli att älska den!), de flesta disney, American History X, Water for elephants (ny favvo), snyftisar osv.
Favoritmusik: Blandat. 60-tals musik, hiphop (främst eminem), rock i olika former, pop ibland, reggae kan va nice och sen massa random låtar från random artister. Egentligen allt utom rnb och typ death metal och liknande.
Ätbart: Mammas hemlagade, indiskt, italienskt, grekiskt, kyckling i allmänget, kött med bea och pommes, choklad, godis, rings onion, jordgubbar, hallon, vindruvor, ananas, mango osv.
Dricker helst: Cola alla dagar i veckan.
Serie: Simpsons, Family Guy, gamla Scrubs, How I met your mother, Top Model (hehe), Project Runway, Big bang theory mfl.
Favoritord: Jag vet faktiskt inte. Det varierar. Satfläsk är min bästa svordom.
Favoritdjur: Älskar nästan alla djur. Katter, hundar, kaniner, får, grisar, kossor, exotiska kattdjur, papegojor, elefanter mfl.
Fobier: Har inga, men tycker det är jobbigt med trånga utrymmen och fötter.
Besökta länder: Grekland, Turkiet, Spanien, England, Finland, Norge och Danmark.
Duktig på: Har ganska lätt för att lära mig språk. Sen är jag ganska duktig på att baka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0